Contact

Heb je een vraag? Wij zijn hier om je te helpen en je vragen te beantwoorden. We kijken ernaar uit om van je te horen 🙂

Hoe kunnen wij je helpen?

Misschien hebben wij het antwoord op jouw vraag al voor je klaar staan. Als je hieronder niet vindt wat je zoekt, vul dan gerust het contactformulier in.

Q1: Ik heb problemen met inloggen op de website (error-melding of doorverwijzing naar homepage) en ik kom NIET op de ‘start’ pagina uit. Wat kan ik hieraan doen?

A1: Voor een goede werking van onze examentraining website én ook bij het bekijken van de webinars, raden we aan dat je een moderne browser gebruikt. Denk hierbij aan Google Chrome, Firefox of Safari. Het gebruik van Internet Explorer raden we af. Mocht het ook in die browsers niet lukken, vul dan ons contactformulier in, dan helpen we je zo spoedig mogelijk weer op weg.

Q2: Ik wil me bij nader inzien laten upgraden naar een hoger level. Hoe kan ik dat doen?

A2: Stuur een bericht via het contactformulier met je verzoek en wij nemen contact met je op om dit in orde te maken.

Q3: Bieden jullie een ‘niet goed, geld terug’ garantie?

A3: Aangezien het voor een deel om downloadbare producten gaat, ligt het niet voor de hand om ‘terugbetalingen’ te doen. Echter, omdat wij staan voor de kwaliteit van ons product en zeker weten dat jij beter wordt van onze training, bieden we een ‘niet goed, geld terug’ garantie als jij dit binnen 14 dagen bij ons aangeeft.

Contactinformatie

​E-mail:
christiaan@examentrainingeconomie.nl

Adres:
Anna Kaulbachstraat 36
2032KT Haarlem

IBAN (Bankrekeningnummer: NL03RABO0152124519

BTW-​id-nummer: NL002128576B98
KvK-nummer: 34333810 (Haarlem e.o.)

>